Публикувано от: Vogoris | 14.12.2011

Дорз – Зажги вo мне огонь

Видях из мрежата, че по случай РД на Джим днешните млади са организирали танцувална вечеринка – почерпушка в памет на the Doors и ми стана мило.  В гимназията бях напълно изкукуригал по тази група, имах дълга къдрава коса и се носех с фланелка с Джим Морисън под бархетната риза шотландско каре. Всъщност групата беше единствената, която считах достойна да я нося на фасона си. Из гимназията вероятно все още някъде стои надпис Borrison… Странстванията ми в Париж се израждаха в поклонения в Pere Lachaise и пълна колекция картички от гроба на Джим + (срам не срам) стъклена кутийка с пръст от мястото. Излишно е да казвам, че гледах всяка прожекция на the Doors на Оливър Стоун на всеки Рок филм фест… всъщност тези фестивали са важна тема за някой път…

За духа на епохата съм писал по-подробно ТУК>>

Сега иде реч за плочата, която любезният ми братовчед донесе от Москва.  Разбира се имах всичко на групата на касети, но плочата си е плоча:

Мелодия С60 26467 300
Архив популярной музыки N1
Дорз
Зажги во мне огонь

 


Вашият коментар

Категории